2012年12月8日星期六

A beautiful girl is the one who cries herself to sleep, 
but still wakes up the next morning and smiles.
曾经有人问我为什么每天都看起来那么开心,
看见我时都是在笑。
只能说我通常伤心都只有阿福看见。
什么不开心的事,
受不了了,
就紧紧地抱着它,
默默的哭一场,
然后睡一觉,
起来又是美好的一天。 
我的心态就是——
Smile and be a ray of sunshine to others, and your own self.(owen yap)
 如果我真的在你面前苦瓜脸,
那就是我真的非常生气。

没有评论:

发表评论